sobota, kwietnia 04, 2015

OBSADA O KONCERTACH W POLSCE

 W związku z poniedziałkowymi wywiadami przedstawię Wam wypowiedzi bohaterów naszego fioletowego serialu dotyczące koncertów w Polsce.


ALBA RICO:

-"Koncert w Polsce był cudowny i jeden z najlepszych, jakie w życiu zagraliśmy. Cały czas mam gęsią skórkę, kiedy wspominam, jak na koniec wszyscy fani stworzyli wielką flagę Polski. To jest obraz, z którym wrócę do Argentyny. "

-"Podczas koncertu w Polsce widzieliśmy, jak małe dziewczynki idealnym hiszpańskim śpiewały nasze piosenki i krzyczały po hiszpańsku. Takie malusieńkie dziewczynki! To jest dla nas największy prezent."



MARTINA STOESSEL:

-"Wcześniej nie wiedziałam wiele na temat Polski. Zwiedzaliśmy krótko Łódź, ale najbardziej mnie zaskoczyło, ilu fanów zgromadziło się pod hotelem. Wszyscy śpiewali po hiszpańsku! We Włoszech było podobnie, ale przecież włoski i hiszpański są dużo bardziej podobne."

-"WCZORAJ MIAŁY MIEJSCE DWA KONCERTY W ŁODZI I NAPRAWDĘ, NIE PRZESADZĘ MÓWIĄC, ŻE: BYŁO TO NAJLEPSZE MIEJSCE, W KTÓRYM MOGLIŚMY ZAKOŃCZYĆ NASZĄ TRASĘ KONCERTOWĄ. W MOICH SŁOWACH NIE MA ANI CIENIA PRZESADY, PONIEWAŻ PODCZAS KONCERTU PUBLICZNOŚĆ CAŁY CZAS KRZYCZAŁA, PŁAKAŁA, BIŁA BRAWO I ŚPIEWAŁA RAZEM Z NAMI. CZUŁAM ICH WIELKIE WSPARCIE PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA WYDARZENIA. WIELU RODZICÓW TAKŻE PRZYSZŁO ZE SWOIMI DZIEĆMI NA KONCERTY, WIĘC TO NIE BYŁO TYLKO SHOW DLA MŁODYCH, ALE TAKŻE DLA ICH RODZIN. MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE Z 280 KONCERTÓW, KTÓRE DO TEJ PORY ZAGRALIŚMY [DOP.RED. TINI MÓWI O OBU TRASACH, TAKŻE ZESZŁOROCZNEJ!], KONCERT W ŁODZI BYŁ JEDNYM Z NAJLEPSZYCH."

JORGE BLANCO:

-"Po pierwsze chciałbym podziękować naszym fanom za to, że pozwolili nam dać taki koncert w Łodzi. Szczerze mówiąc Polska była jednym z najlepszych krajów, w których występowaliśmy. Niestety nie umiem powiedzieć, który prezent był dla mnie szczególny. Bardzo sobie cenię każdy dowód miłości, jaki otrzymuję od fanów – niezależnie od tego, czy to jest kartka z życzeniami, czy miś, czy koszulka, czy wideo, które nagrają. Wszystko to bardzo sobie cenię i zatrzymuję dla siebie i naprawdę jestem bardzo wdzięczny za wszystkie dowody wdzięczności, jakie otrzymuję."

-"Energia i to, że było tak wiele fanów. Tak strasznie dużo emocjonalnych, krzyczących fanów. Nie zostaną w mojej głowie i moim sercu i także ich bardzo kocham."esamowite było to, ze język polski i hiszpański są bardzo odległe od siebie, a nasi miłośnicy potrafili śpiewać piosenki po hiszpańsku. "

-"Jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo energetyczni są polscy fani. Zachwycili mnie swoją energią podczas koncertów. Był to dla nas bardzo szczególny występ, bo zakończenie pierwszej części trasy. Mam nadzieję, że nasi fani czują, że my, tak samo jak oni, bardzo ich kochamy. To właśnie chcę im powiedzieć, ż



DIEGO DOMINGUEZ:


-"Publiczność w Polsce jest naprawdę niesamowita i cudowna. Zawsze widzimy te transparenty „Polska cię kocha!” - to jest naprawdę niesamowite. Oczywiście oczekiwałem miłego przyjęcia, ale to co się wydarzyło przekroczyło moje największe marzenia. My też potrzebujemy ze swojej strony publiczności, która czuje, reaguje i jest emocjonalna. To nam daje bardzo dużo energii. Na nasz humor wpływało także to, że był to nasz ostatni koncert przed piętnastodniowymi wakacjami, bo potem wrócimy do Ameryki. To wpływało na nasze nastroje i relacje. Publiczność w Polsce była znakomita."














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz