środa, kwietnia 01, 2015

Stylizacje w stylu....

Hej! W tym poście chcę Wam przedstawić stylizacje w stylu bohaterów serialu zarówno dla dziewczyn i chłopaków.
VIOLETTA
Wybrałam dziewczęcą stylizację, z falbankami w pastelowych kolorach. Specjalnie dla romantyczek.


LEON
Wybrałam sportową stylizację, jednak z odrobiną miejskiego szyku. 
 
                                                                                               Ludmiła
Wybrałam styl gwiazdorski, z brokatowymi elementami. Stonowałam jednak kolory , aby stylizacja nie była kiczowata i krzykliwa. Jak widzicie postawiłam na czerwień.
 

                           

Federico 
Wybrałam stonowane kolory, w stylu vintage. To klasyczny miejski szyk.


             

Francesca
Wybrałam bardzo delikatną, słodką stylizację idealnie dopasowaną do preferencji Francesci.

          
DIEGO
Diego ma styl i charakter buntownika , więc takie ubrania wybrałam. 
        

NATY
Wybrałam dość nietypowy, odważny zestaw idealny dla tak silnej dziewczyny jaką jest Naty.



Maxi
Wybrałam ubrania w stylu Hip- Hop. Maxi jak przystało na prawdziwego tancerza preferuje ten styl.

                     

To tyle w tym poście. Jeśli chcecie podobne piszcie w komentarzach!
~ Girl Online
                       


3 komentarze: