piątek, kwietnia 03, 2015

Tłumaczenie

Hej! Naszła mnie ochota na tłumaczenie więc postanowiłam przetłumaczyć wam parę wywiadów. Nie jest to do końca poprawna forma ponieważ zostało to przetłumaczone przez Bing , ale można się domyślić o co chodzi. UWAGA! SĄ TO STARE WYWIADY!
MARTINA- GENTE
"Miłość jest wielki silnik w mojej drodze"
Violetta - zjawisko Disney Channel - jest już w Europie. Piątek, 30 będzie rozpocząć zwiedzanie 26 prezentacji, która obiecuje blisko hotelu Luna Park "do mini-film dokumentalny". Kto jest najbardziej poszukiwane na YouTube że Katie Perry i Lady Gaga Argentyna nastolatek? Sukces, ich zaangażowanie we współpracy z Peter Lanzani (23), projekty jego życia po znaku i intymność jego pożegnanie strony. Tutaj gwiazda pop-wyznaje.
 
-Jak jest zakwaterowane tyle euforii w głowie 16-letnia dziewczyna?
-Jako lekcje. Próbuję dowiedzieć się, co dzieje się do mnie. Violetta nauczył mnie, jak być bezpiecznym na scenie, jak przenieść i co powiedzieć publiczność reaguje. Jestem również bardzo uważny, bo to jest dobre do odwołania.
 Od kogo nauczyć?
-Z artystów, którzy twarz takich różnych publiczności na całym świecie. Spędzam dni oglądania filmów Beyonce, np. Czasami czuć Panchi, mój śpiewu i pokazać mu: "Czy widzisz? Chcę do rzeczy to na pokaz." Najważniejszą rzeczą jest interakcji z ludzi. Która definiuje artysty.
 
 
-Czy już myślisz w po to zjawisko?
-Przed boom, moich rodziców I wyjaśnił: "cokolwiek dzieje, Violetta jest tylko moment w swojej karierze. "Więc co jest ważne, a także zachować uczucia e nienaruszone, wiedząc, co chcesz w swoim życiu". Dzisiaj zapewniam was, że chce być piosenkarką. Moje kolejne marzenie jest do wydania albumu z własnych piosenek, które motywują.
 
  I co powiedzieć śpiew?
-Że świat zawsze można się trochę lepiej. Drugi dzień mówił to z przyjaciółmi zobowiązuje się do opieki środowiska. Małe gesty mogą przyczynić. Chciałbym również mówić o wartości dotyk, uśmiech. Do mnie na przykład, podnieca mnie miłość, która zwracana dzieci z zespołem Downa, którzy za mną. Tak już myśleć o montaż szkoły sztuk dla nich. Byłoby to tylko sposób na powrót ich tak dużo miłości.
 
 
Czujesz, że chcesz skomponować?
-Ja jestem dostawanie. Tata poradził mi, że piszesz, że wszystko, co czuję. W Dzienniku uczucia. Gdy jest gotowy do zapisu, można znaleźć inspirację w tych stronach. To dobrze, bo tak się nie zapomina, co było, co podnieca go w życiu i dlaczego w tym czasie.
 
 
-Tata motywuje.
-Dużo. Również zaproponował mi inny pomysł... Oh, życzę, staje się rzeczywistością! Napisać książkę mówi moje życie. Mówić o wartości marzenia i kończy: Super-gwiazda, która przybywa do domu i musi zamówić czwartą. Chciałbym poznać dziewczyny, które mam w rzeczywistości, poza charakter.

RODZICE I TERAPII. "Mama jest moim przyjacielem bezwarunkowej. Tata jest moim doradcą. Mój brat Fran, mój wielki powiernikiem", definiuje Tini. "Z nich jestem chronionej, przewodnik, chronić mnie. Czasami można protestować, ale bez nich ściśle byłby nie być kim jestem."

-To, co pozostało z dzieckiem?
Mariana: przednie lusterka nadal co sam od lat dwóch, Tini! (śmiech).

Martina: Ay, mami! Chciałem zostawić go jako część mojej prywatności.

Mariana: Można trzymać w dłoni buta, medium lub dezodorantu, nic, że pełnić mikrofonu. Patrzysz, rozpoczyna się śpiew pieśni i wędrować!

Martina: nagle jestem w mojej mocy i otwiera drzwi. "Chcesz zamknąć się, proszę!", I wyzwanie. I się słuchania tło mojego brata: "Hej, chcę spać!".

Mariana: I Ubierz! (śmiech). Tini wzrosła w odpowiedzialności i postawy. W pierwszych nut patrzyłem jak mówi: "tak jak powiedziałeś, to czy tamto?". Teraz jest bezpieczne i wiele więcej słownictwa. Ponadto co I jak jest to, że już wiesz, co chcesz i jak chcesz to. I to w przód to powiedzieć. Jeśli musisz wyjść do obrony pracy swojej grupy, nie ma wątpliwości. Nawet nie odważy się umieścić punkty do dyrektora programu, np.

Mama - Tini, wyzwania?
-(Laugh) to po prostu powiedział mi, że teraz tylko jeden, który jest gonna sortowania moje ubrania I będzie, którzy są zmęczeni zaburzeń.
 
 
Gdzie Krosna buntu?
-To jest moja natura! (śmiech). Mnie rebelo, na przykład, kiedy chcę zbudować własne wygląda. Pomału udało się, że buty są nieco wyższe (krzywo patrzy na jego mama i śmieją). Ale są rzeczy, które nie pozwala mi używać. "Do 18 ci nie wprowadzi żadnych Kurtka skórzana!", powiedział. Zawsze był tak ochronne. Mówi mi pić kiedy nie chce mi nie jeden dotknąć. Teraz to trzeba będzie to źle! (żarty).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz