sobota, kwietnia 04, 2015

Violetta 3- drugi album

Od dłuższego czasu V-lovers z całego świata z niecierpliwoscią wyczekiwały na informację dotyczące tego, czy pojawi się drugi krązek z 3 sezonu Violetty. W Ameryce Łacińskiej jak i również w Hiszpani wielki fiał został wyemitowany. Kiedy już powoli nasze nadzieje zaczęły gasnąć, okazało się, ze niedługo będziemy mogli się cieszyć nową płytą pt. "Cresimos Juntos" co na polski oznacza "Dorastaliśmy Razem"

Płyta w Ameryce Łacińskiej miała premierę 20 marca 2015 roku

Wiemy również jak wygląda okładka albumu. Widnieje  na niej twarz głównej bohaterki na  tle mocno intensywnego różu.Mnie nie za bardzo podoba się taka opcja, gdyż liczyłam na to, że na okładce będzie widniało zdjęcie całej obsady.

Spis utworów:

1. Cresimos Juntos
2. Mas que dos
3. Abrazame y Veras
4. Es mi pasion
5. Llamame
6. Solo Pienso en Ti
7. Mas que una Amistad
8. Mi Princesa
9. Mil Vidas Atras
10. Quanto amore nell'aria
11. Ti Credo 




2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że płyta niebawem się u nas pojawi :D
    Na 100% kupuję ;)
    Cresimos Juntos <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz Cami Amiga. Daj znać jak ci się podobają posty z serii piosenka od A do Z. xoxo

    OdpowiedzUsuń